DANCE

Nu va helgen och lovet över och imorgon är det jobb igen... Sen är det fyra veckor tills påsklov! Sen får jag förhoppningsvis praktik på Amalias och då har jag stor chans att få jobb där i sommar :) Olivia har varit på ön från i fredags eftermiddag och jag lovar er att vi har världens bästa långdistansförhållande! Hon, jag och Hedvig är en super trea, trots att vi nästan inte har något gemensamt. De é mine tjejar de! :)
Vi har fikat, träffat Elias, gått på stan och tröttat ut Olivia (det är inte många som klarar av mitt och Hedvigs tempo i Visbys affärer), vi har gjort panna cotta, sett skräckis och pratat oavbrutet hela helgen! Det har verkligen varit underbart. TACK MINA VACKRA GULDKLIMPAR!

http://www.youtube.com/watch?v=49esza4eiK4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0