Kärlek, kaffe och shopping.

Mmmm. Jag tycker om bra dagar. Bra dagar har blivit en av mina favoriter faktiskt. Om ens vardag är desamma förjämnan så lär man sig att uppskatta dom bra stunderna mycket bättre. Idag va en sån dag. En dag som va fylld med samtal som fick min framtid att klarna lite, traffar med härliga människor, gott kaffe, billiga kläder och massa hel flummiga skratt som kom sig av den dubbla espresson...
Jag och Hedvig va förbi Södervärn och då märkte jag hur mycket jag saknar  det. Skolan. Jag trodde aldrig jag skulle sakna det så mycket som det visade sig att jag gör. Det som är skönt är att jag inte alls kan sakna gymnasiet och mina vänner där för jag vet inte alls hur det skulle vara, jag har aldrig varit i dom situationerna. Istället saknar jag Södervärn och folket där, det som jag vet hur det är och också faktiskt kan återvända till då och då om jag vill. Men jag saknar att höra till.
Men min dag har verkligen varit bra, nästan för bra för att vara sann. I en "vanlig" tonårings liv så skulle en sån här dag kanske inte vara något speciellt men för mig som lever i någon konstig slags mellanvärld så är det här en dag att leva på ett bra tag.

Systrarna, ni är bäst!        


Kommentarer
Postat av: agnes

:) du är bäst!

2010-01-25 @ 21:35:35
Postat av: Elina

Malin!

Hör av dig ditt lilla kärlekstroll.

Jag saknar dig, och jag behöver lite hjälp att tänka åt rätt håll om du förstår mig.

Jag vill hitta tillbaka till dig.

Och det är du som måste släppa in mig, för jag är lite blyg och försiktig.

Puss sångfågel. <3

2010-01-26 @ 23:19:34
Postat av: Rebecka

Det var underbart att se dig så sprudlande Malin! Tack för en mysi fika :)

2010-01-31 @ 19:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0