Bara att stå ut.

Jag står inte ut längre. Jag vill fly här ifrån, vill vara fri igen. Men inte på det där negativa sättet. Jag vill vara vanlig, så som alla andra är. Jag vill inte vara kvar i den här världen, jag vill till den riktiga verkligheten. Jag kan tycka att det borde vara så lätt som att bara bestämma sig men då skulle jag aldrig ens hamnat här. Trots att jag bestämt mig för att kravla mig ur det så krävs det tid, så mycket tid. Men vem har sagt att det skulle vara lätt och att jag inte skulle tröttna... Det är bara att stå ut. Jag vet inte hur lång tid det ska ta och då blir jag osäker på hur länge jag ska orka. Det tar på krafterna och det tar sån jäkla tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0