Gymnasiet.

Nu tror jag att jag äntligen har bestämt mig. Men inte riktigt. Har ju hela tiden varit säker på att jag ska gå nv i höst, det har inte funnits något annat alternativ men här om dan så fick jag för mig att jag kanske skulle trivas bättre på estetmusik. Det bästa att göra är kanske inte att börja vela en vecka innan ansökan ska vara inne, jag har ju trots allt nästan haft två år på mig att fundera ;) Men nu har jag nog (efter många disskutioner och med störst hjälp av Elias som nästan bestämde åt mig till slut) bestämt mig för att det blir nv i alla fall... Det känns lite onödigt att lägga massa energi på saker man även skulle kunna göra på fritiden och jag behöver inte utbildningen för jag vill inte bli musiker, och om jag skulle gå musik så skulle jag ändå välja till massa extra kurser så då är nog nv bättre, får en bättre grund att stå på.
Men det är vad jag tycker just nu...

Kommentarer
Postat av: Elina

Tja... Jag tycker tvärt om jag.

Men mh. Du ska ju göra det du känner att du vill. :)

2010-02-07 @ 21:39:00
Postat av: :)

"Vilken" NV-linje skall du gå då?

2010-03-28 @ 16:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0