Tillbaka igen.

Nu var jag tillbaka på ön. Har haft det riktigt mysigt med föräldrarna på ett hotell som bestod av 99% tyskar... Slår vad om att lika stor procent av tyskarna var pensionärer med ölmage. Jag har kunnat haft semester och det har varit så underbart. Det gör mig så glad. Men man kan säga att vi haft det bra utöver alla motgångar. Det är så typiskt. Äntligen när jag har krafterna och psyket till att åka iväg så får vi otur på annat håll... Vi satt på flygplatsen och väntade på ett plan som gick att flyga med i 10 timmar, 10 timmar på en flygplats! Olidligt. Sen så har det varit diverse sjukdomar som fick oss att lugna ner tempot på resan. Vädrets tur hade vi inte heller, fast några soltimmar minst varje dag. När vi kom hem va det 10 grader i huset och bilen fungerade inte. Vilar det någon sorts förbannelse över oss? Men vi har trots allt hållt humöret uppe och tänkt förvånansvärt positivt. Jag och min lilla familj har så kul ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0