Im back!

Jag tror att jag har hittat tillbaka. Im back on track again. Jag känner mig mer stark och säker än på lång lång tid. Jag fixar mer. Jag gör mer. Jag står ut med mer. Jag håller mig mer vid liv och har mera färger. Det är inte bara gråskala längre. Och jag klarar dessutom att säga det utan att smutsa ner orden helt, smutsa ner dom till grått igen. Men det är fortfarande svårt och kämpigt att hålla färgerna på rätt plats. Jag står på en plattå högre upp och visst jag slinter med foten ibland men jag har lyckats klättra upp till en säkerhetsnivå lite närmre ljuset och jag tänker inte ramla ner igen. Jag tänker inte låta orden dra ner mig. Jag ska fixa det här.

Det är en bit av mitt arbete vännen. Mitt arbete för min skull.
Jag ber dig att förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0